V červnu 2014 probíhaly na území města Ostrava rozsáhlé dopravní průzkumy, jejichž výsledky slouží především pro tvorbu dopravního modelu města. V následujících odstavcích je vybráno několik zjištění, která z těchto průzkumů vyplývají:
Ze socio-dopravního průzkumu vyplývá, že:
- více než 50 % cest v Ostravě je kratších než 5 km a trvá méně než 15 minut.
- téměř 80 % cest v Ostravě je kratších než 10 km a téměř 90 % cest je kratších než 30 minut.
- průměrný počet cest na obyvatele za 1 den je 2,4.
- nejčastěji voleným dopravním módem je individuální doprava osobních automobilem.
- podíl cest na kole je 3,8 %.
- srovnáme-li podíl veřejné hromadné dopravy a individuální automobilové dopravy, získáme poměr 44,4 : 55,6 %.
- pro cesty do zaměstnání volí 58 % cestujících individuální automobilovou dopravu (osobní vozidlo).
- pro cesty do škol volí 57,5 % cestujících veřejnou hromadnou dopravu.
- pro cesty za nákupem a službami jako i pro volnočasové aktivity volí více než 44 % lidí chůzi.
- více než 60 % domácností nevlastní jízdní kolo.
- téměř dvě třetiny domácností najede ročně svým prvním vozidlem (část domácností vlastní více vozidel) méně než 10 000 km.
Z křižovatkového průzkumu vyplývá, že:
- podíl osobních vozidel v dopravním proudu je v průměru 85,3 %, nákladních vozidel 14,4 % a cyklistů 0,3 %.
Z kordonového průzkumu vyplývá, že
- podíl tranzitní dopravy činí 15 % (tranzitní doprava je ta doprava, která městem projíždí, ale nemá v něm zdroj ani cíl cesty).
Z průzkumu hromadné dopravy vyplývá, že
- nejvyšší obrat cestujících (součet nastupujících a vystupujících) byl zaznamenán na zastávce Svinov mosty, h.z..
Podrobnější informace naleznete zde.
Pingback: sex365.top
Pingback: xxx553.xyz
Pingback: sex363.top
Pingback: xxx356.top
Pingback: sex363.xyz
Pingback: xxx356.xyz
Pingback: xxx355.xyz
Pingback: xxx665.xyz
Pingback: xxx636.xyz
Pingback: xxx636.top
Pingback: xxx656.top
Pingback: xxx565.top
Pingback: sex655.xyz
Pingback: xxx553.top